CSS 20w60
Popis
APLIKACE
• Pro výkonné a upravené motory poválečných vozů až do začátku 80. let.
• Pro závodní použití, delší jízdy ve vysokých otáčkách, vytrvalostní soutěže.
• Pro delší jízdy v horkém období.
• Špičkový motorový olej vyvinutý speciálně pro nasazení v závodním historickém motorsportu a pro výkonné motory jako např. Aston Martin, Austin Healey, Jaguar, MG, TR, Ferrari, Lotus, Porsche nebo americké motory V8.
• Ideální volba pro upravené motory Ford Kent and Pinto ve všech formách motorsportu.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY
Poskytuje o 26% menší koeficient tření a menší opotřebení součástí než u původní verze CSS 20w60.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
• Výrazné snížení tření.
• Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
• Nižší produkci tepla.
• Vyšší výkon a kroutící moment.
• Vyšší spolehlivost motoru a převodovky.
• Vylepšenou energetickou účinnost.
• Prémiový polosyntetický vícerozsahový olej pro výkonné motory klasických automobilů.
• Vysoký podíl syntetických složek pro zvýšenou ochranu při náročných podmínkách za vysoké zátěže a teplot motoru, při zachování původních viskozitních parametrů.
• Stabilní tlak oleje i při dlouhotrvající extrémní zátěži - ideální pro vytrvalostní soutěže historických automobilů.
• Polosyntetické základové oleje poskytují maximální ochranu motoru bez ztrát energie.
• Špičková ochrana proti korozi a opotřebení.
• Menší ubývání oleje
• Excelentní vlastnosti za nízkých provozních teplot.
• Obsahuje vysoký podíl ZDDP aditiv na bázi zinku.
• Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
CHARAKTERISTIKA
SAE viskozita: 20w60
Hustota při 15°C: 0.880
Kinematická viskozita při 100°C: 22.7cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 201.0cSt
Viskozitní index: 137
Bod skápnutí: <-20°C
Bod vzplanutí: >200°C
Viskozita při studeném startu -20°C (CCS): 9,500cP max
Během roku 2022 postupně dostupné s novými etiketami, beze změny oleje samotného! V distribuční síti se mohou vyskytovat produkty s oběma druhy etiket.
Bezpečnostní list [pdf] [53.9 kB]
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.