CTV Mini 20w50
Popis
APLIKACE
Pro sportovní a závodní nasazení ve vozech, kde motor a převodovku maže stejná olejová náplň. Ideální rovněž pro samosvorné diferenciály. Doporučen i jako samostatná náplň převodovky vyžadující pro mazání olej viskozity 20w50.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY
Poskytuje o 37% menší koeficient tření a menší opotřebení součástí než u původní verze CTV 20w50.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
• Výrazné snížení tření.
• Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
• Nižší produkci tepla.
• Vyšší výkon a kroutící moment.
• Vyšší spolehlivost motoru a převodovky.
• Vylepšenou energetickou účinnost.
- Plosyntetické základové oleje a speciální aditiva poskytují maximální ochranu motoru a rovněž převodovce - na úrovni API GL4.
- Syntetické složky zajišťují čerpatelnost podobnou olejům třídy 15w, čímž se snižuje tření a zvyšuje výkon bez negativního vlivu na hlavní ložiskové segmenty.
- Také vhodný pro konvenční motory, které mají vysoce zatěžovaná soukolí se šikmým ozubením, často kvůli provozu s vysokým tlakem oleje.
- Unikátní viskometrie tohoto oleje přispíví k jeho menšímu ubývání a činí jej ideálním i pro dlouhodobé sportovní zatížení - vytrvalostní závody.
- Olej CTV má vysokoteplotní viskozitou na hranici SAE 50, což zaručuje optimální tlak oleje za všech extrémních podmínek.
- Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
VÝKONOVÝ PROFIL
Nejlepší volba pro závodní nebo laděné motory klasických Mini, Cooper nebo Cooper S.
Rovněž vhodný pro ostatní výkonné aplikace se společnou motorovou vanou včetně motocyklů.
CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 20w50
Hustota při 15°C: 0.890
Kinematická viskozita při 100°C: 19.0cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 187cSt
Viskozitní index: 148
Bod skápnutí: <-15°C
Bod vzplanutí: >200°C
Viskozita při studeném startu -15°C (CCS): 9,500cP
Během roku 2022 postupně dostupné s novými etiketami, beze změny oleje samotného! V distribuční síti se mohou vyskytovat produkty s oběma druhy etiket.
Bezpečnostní list [pdf] [52.9 kB]
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.