EE PERFORMANCE MTF 75w85
Popis
APLIKACE
Pro použití v převodovkách, rozvodovkách a diferenciálech osobních a lehkých dodávkových automobilů, kde je požadován převodový olej špičkové kvality poskytující maximální ochranu součástí a razantním způsobem přispívající ke snížení nákladů na provoz automobilu. Převážně pro vozy evropských a asijských automobilek.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY
• Syntetický základový olej s esterovou složkou v kombinaci s technologií NANODRIVE poskytují maximální ochranu a prodlouženou životnost součástí převodovky.
• Snížení ztrát v hnacím ústrojí, vyšší výkon a krouticí moment díky oceňované nízko-třecí technologii NANODRIVE a syntetickým esterům, dosud používaným zejména v olejích pro motorsport.
• Ideální olej pro Track days: poskytuje maximální ochranu převodového ústrojí a zároveň splňuje uvedené normy a standardy OEM, včetně délky výměnných intervalů při běžném civilním používání.
• Přispívá k velice snadnému řazení převodů.
• Celkové provozní náklady se sníží díky nižší spotřebě paliva, delší životnosti komponentů a snížení rizika mechanických závad.
• Převodový olej EE Performance je vyvinut také pro použití v hybridních systémech včetně samonabíjecích hybridních elektrických vozidel (HEV) a plug-in hybridních elektrických vozidel (PHEV).
• Pokrývá širokou škálu aplikací včetně nejnovější technologie převodovek.
• Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii - originál firmy Millers Oils Ltd.
VÝKONOVÝ PROFIL
• API GL-4, GL-5
• Fiat Chrysler Automobiles (vč. Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Ferrari, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati (před 2021) 9.55550-MX3
• Ford 8U7J-7J106-AA
• General Motors (vč. Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Opel, Saturn, Vauxhall (před 2017) GM 1940182, B 040 2071
• Mercedes-Benz 235.7
• Suzuki 99000-22B65-045
• BOT 402
CHARAKTERISTIKA
Hustota při 15°C: 0.874
Kinematická viskozita při 100°C: 12.1 cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 73.4 cSt
Viskozitní index: 162
Bod vzplanutí: >200°C
Bod skápnutí: -45°C
Soubory ke stažení:
Bezpečnostní list [pdf] [57.5 kB]
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.